Wyniki konkursu Mikołajkowego

 
 
 
Moi drodzy, gdy konkurs dobiegł końca natychmiast zabrałam się za czytanie wspaniałych komentarzy od Was. Nie ukrywam, że jestem zaskoczona Waszą kreatywnością i sposobem wykorzystania pudełeczek By Lil. Było mi niezmiernie ciężko wyłonić zwycięzców, spośród licznych opisów. Pragnę wszystkim uczestnikom podziękować, za udział w konkursie, a zwycięzcom pogratulować.

Pani Monice Półbratek chciałabym życzyć, aby „przechowywanych chwil” w pudełku By Lil było jak najwięcej. Mam ró...wnież głęboką nadzieję, że wspomnienia ukryte w pudełku będą od dziś dobrze chronione.

Pani Katarzynie Kasinie życzę w szczególności spełnienia wszystkich marzeń. Oby każde z nich zostało zrealizowane jeszcze w starym roku, a w nowym roku … można zasypywać pudełeczko By Lil nowymi pragnieniami i marzeniami.

Myślę, że dla Pani Kariny Szkutnik koszyczek By Lil mógłby być odwzorowaniem pewnego rodzaju skrytki na drobiazgi. Będzie mi ogromnie miło, gdy stanie się on dopełnieniem do świątecznej atmosfery w Pani domu.

Wszystkim pragnę życzyć Zdrowych Spokojnych Świąt, a zwycięzców proszę o kontakt w wiadomości prywatnej :)


CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz