Zygzakomania na skrzynce Alana





zZZZYGZZZzAKI
WCIĄŻ NA TOPIE!

Czy macie również maniakalne objawy związane z zygzakami?
Ja nazywam to zygzakomanią! Ostatnio widuję je wszędzie. Na poduszkach, piżamach, swetrach, legginsach, tapetach, abażurach, wzorkach na paznokciach... można tego wymieniać bez końca. Żyjemy w erze zygzakowatej!

Ja również znalazłam zastosowanie zygzaków w moich rękodziełach i postanowiłam umieścić je na pudełku dla Alana. Uwielbiam połączenie miętowych zygzaków z turkusem oraz bielą. Uważam, że te barwy pasują do siebie idealnie! Dwa zamieszczone autka na pokrywie pudła kontrastują z jasnym tłem, a z kolei białe kółeczka z danymi Antosia, zamieszczone na zygzakach są wyraźne i nie zlewają się ze wzorem.


Niedługie życzenia z okazji chrztu Alana wewnątrz skrzynki są umieszczone na tabliczce ze sklejki na turkusowym tle.










CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz