Pudrowy kuferek z ażurowym aniołkiem dla Lili


Ostatnio przeglądając statystyki wejść na mojego bloga zaciekawiły mnie hasła, po których na niego trafiacie. Jedno najbardziej utkwiło mi w pamięci: COŚ NIETYPOWEGO NA CHRZCINY. Często osoby składające zamówienie na kuferek wspomnień, chcą by był on wyjątkowy i zarazem niepowtarzalny, taki, którego nie dostanie się na sklepowej półce, dedykowany tej małej istotce, która właśnie pojawiła się na tym świecie. Zatem jest to dla mnie poniekąd wyzwanie, by stworzyć "coś nietypowego". Takie nietypowe skrzyneczki z piękną zawartością znajdziecie w mojej ofercie. Każdy kuferek wspomnień wykonywany jest na indywidualne zamówienie, nie ma dwóch takich samych, a nawet jeśli któryś z nich został odwzorowany zawiera jakieś różnice.

Nowy wzór z drobnymi kwiatkami okazał się po raz kolejny hitem. Delikatne blado niebieskie, szare oraz pudrowe kwiatuszki na białym tle można połączyć na wieloraki sposób. Na razie zaprezentowałam Wam go w skrzynce dla Nadii ze zdjęciem w serduszku. W tym projekcie nie pojawiło się zdjęcie, lecz ażurkowy aniołek, o postać którego często pytacie. Wzór tej skrzynki najbardziej chyba pasuje na tę okoliczność. Zobaczcie sami i koniecznie dajcie znać czy Wam się podoba? 












CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz